mandag den 25. juni 2012

Mig og damer

Altså dem jeg tegner.

Dem har jeg det ikke så god med. Nærmest dårligt. Jeg kan ikke finde ud af  at tegne dem. De kommer altid til at ligne mænd med små hager og langt hår. Men det forhindre mig ikke i at prøve. For jeg vil gerne lære det. Jeg behøver ikke være sådan rigtig god til det. Bare sådan at jeg ikke selv griner af mine tegninger.

Igen er min datter min inspiration. Hun sidder altid og tegner prinsesser og der går fandeme ikke lang tid før hun overhaler mig. Jeg ville have det bedre med at min datter syntes jeg var god til at tegne et par år endnu. Men heldigvis har så en søn på 10 måneder som jeg stadig kan imponere.

Så kan jeg vist ikke trække tiden mere ud. Her er hun så. Min kvindelige superhelt: Miss Diamond!

Det er mig hun siger 'fuck' til

Ingen kommentarer:

Send en kommentar