onsdag den 11. juli 2012

Trylleri

Nu har de sidste par gang snakket om mine manglende evner til at tegne og det skal det sørme også handle om den her gang. Men den her gang skal det mere handle om hvad jeg så kan gøre.

Jeg er ikke dårlig til at tegne, jeg er bare ikke god nok. Jeg kan tegne de fleste ting så folk kan se hvad det er og det er også godt nok det meste af vejen. Men ikke det sidste stykke. For jeg skriver tegneserier. Om superhelte. Seje superhelte. Så hjælper det ikke noget at alle mine tegninger ligner påklædningsdukker med superhelte dragter på. De er simpelthen ikke seje nok.

Så man jo stjæle. Og til mit held har google gjort det ekstremt nemt at stjæle andres tegninger og gøre dem til min egne. I det her tilfælde kunne jeg godt tænke mig at fremstille et sejt billede af Force (som jeg tegnede hovedet af et par indlæg siden). Force er baseret på Batman så det var meget naturligt at finde en tegning af Batman, nærmere bestemt fra serien The Batman. Jeg kan godt lide stilen og det er nemt at tegne ovenpå.

Selvfølgeligt copyright DC entertainment

Og så røg det lige en tur gennem Photoshop, så jeg kunne fjerne alt det jeg ikke lige skulle bruge og tegne et par ting der så manglede. Printe det ud og så farvelægge det med mine NYE tusser. Og voila!
I jeres fjæs


Sådan skal han se ud. Nu ser han så sej ud som han er inde i mit hoved. Og tegningen beviser også at uniformen stadig holder. Respekt til mig. Tak til Google din dejlige søgemaskine.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar