søndag den 3. juni 2012

Fuck jer overspringshandlinger

Sådan!

Nu fik jeg endelig skrevet det manuskript færdigt. Helt teknisk kan jeg sige at dokumentet blev oprettet 18. ‎marts ‎2011, ‏‎12:34:47 ifølge Windows. Altså over et år om at skrive 9 sider. For mange vil det nok føles som lidt af et antiklimaks, men for mig føltes det sådan her:

bare med mere tøj og meget færre muskler
Grunden er nok også at jeg ikke har skrevet noget færdigt i i hvert fald 5 år. Så da jeg satte det sidste punktum var det også en meget mærkelig fornemmelse. Faktisk troede jeg til tider at det aldrig ville blive færdigt. Ja, nu skal jeg ikke blive totalt tudefjæs, men jeg har ikke altid den store tiltro til mine evner til at færdiggøre noget som helst.

Så nu er det sendt ud til par stykker og håber på at der kommet noget konstruktiv kritik tilbage, så jeg kan lave de sidste og endelige rettelser.

Og hvad så nu? Jeg ved det ikke. Nu har jeg ligesom gjort mit. Min lillebror er igang med at læse til eksamen (altid den lorte skole kommer i vejen for mine drømme) så ham skal jeg nok ikke regne med at se noget fra foreløbigt.

Så jeg må vel bare i gang med at planlægge det næste kapitel og tegne en masse grimme kruseduller. Så indtil der kommer noget mere konkret bliver den her blog nok bare et hvilested for alle de ting jeg finder på mens jeg venter på tingene begynder at tage fart.

Jeg efterlader jer med denne moderne udtryksform:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar