fredag den 6. april 2012

Billedproblemer?

Nu jeg har valgt at være meget mere aktiv på den her blog er der et problem der er gået op for mig. Hvordan laver man en blog om at skrive når jeg ikke kan vise det jeg skriver.

De bedste blogs er dem med en masse lækre billeder. Og det har jeg da også forsøgt at imødekomme. Endda lagt grimme tegninger ud, men det er jo ikke det jeg kan. Jo, jeg kan tegne til husbehov men der en grund til at jeg altid har haft andre til at tegne de ting jeg har inde i hovedet.

Så hvis min lillebror ikke har produceret noget siden jeg skrev sidst, så er der bare ikke nogen billeder at vise. Og så bliver det sateme en trist blog.

Det ironiske er at jeg faktisk har fået skrevet lidt mere på manuskriptet siden sidst. Ikke så meget som jeg kunne have ønsket men det er ikke så let at finde tiden. Ja, jeg ved godt at jeg kunne bruge tiden jeg bruger på denne blog til at skrive på det bloggen faktisk handler om. Det hænger dog sådan sammen at min lyst til at skrive hænger meget sammen med at der er nogen der er interesserede i det jeg skriver. Jeg er ikke en af den slags kunstnere der gør tingene for sin egen skyld.

Så bloggen eksisterer for at andre ser det jeg producere som giver mig lyst til at producere mere.

Og det kræver heller ikke så meget tankekraft at skrive det her i modsætningen til manuskriptet hvor jeg stiller uforholdsmæssige høje krav til migselv.

Og der er i familie der skal passes.

Så det er en kombination af mange ting. Men der bliver da også skrevet lidt - engang imellem.

Jeg havde jo håbet på at min kære lillebror havde tegnet nogle af de andre figurer i den nye dragt men han synes åbenbert at universitetet er vigtigere - tsk. Så var jeg jo nødt til at gøre det selv:



Den mystiske sorte streg i hans ansigt er en tusch der ikke var ven med mig

Så håber jeg at det næste indlæg handler om at jeg endeligt har skrevet manus færdig. Så skal jeg bare regne ud hvad jeg skal illustrere det med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar