onsdag den 17. oktober 2012

Kig op

Nu viste jeg jer nogle forslag til et nyt logo til Sovs & Kartofler sidste gang. Og så skete der ikke rigtig mere end det. Jeg kiggede meget lang tid på logo jeg havde lavet i Illustrator for det var trods alt det pæneste i mine øjne men jeg var stadig ikke tilfreds.

Så jeg gik i gang i illustrator med at forbedre. Hvilket endte med at jeg fjernede en hel del. Min oprindelige ide med at bruge en blyant og en kuglepen som kniv og gaffel kom mere og mere i vejen. Så det viste sig at der er noget i det der "kill your darlings" for jeg endte med at fjerne dem helt. Men de havde stadig været springbrættet til det endelige resultat

Her er følger lige en forstørret udgave af selve logoet:

Uuuumm
Det er stadig ikke perfekt men det er meget tættere på det billede jeg havde inde i hovedet. Ærgerligt at der ikke er nogen der læser den her blog for jeg kunne godt tænke mig at vide hvad I synes.

Men kig ind og kig op. Det ser squ da meget godt ud, ikk'?

1 kommentar:

  1. Nogen både læser og kommenterer din blog :o)
    - og jeg synes stadig bedst om din forrige illustator-version...

    SvarSlet