søndag den 9. september 2012

Tid til forandring

Ja , nu har jeg vist holdt sommerferie lang tid nok. Nu bliver jeg nødt til at skrive et eller andet her ellers tror "alle" mine trofaste læsere bare at jeg har opgivet det hele. For det jeg bestemt ikke.

Personligt havde jeg nok håbet at der var sket lidt mere. Som jeg har sagt tidligere så blev jeg endelig færdig med manuskriptet til det første nummer og troede jeg ligesom at der bare skulle igang med at tegnes. Men sådan skulle det ikke gå.

For så blandede min lillebror sig igen. Og siden det er ham der skal tegne det, lod jeg ham komme til orde. Og det han havde at sige var ikke rart men desværre rigtigt. Så nu skal jeg starte (næsten) helt forfra med manuskriptet.

Men det kan jeg slet ikke overskue før jeg har foretaget et par overspringshandlinger.

Logoet til den her blog fremtryllede jeg på et par minutter da jeg skulle igang og jeg er bestemt ikke tilfreds med det. Så nu ville jeg have noget nyt. Og for første gang besluttede jeg mig for at prøve at bruge Photoshop istedet for at løbe hjem til Illustrator (som TOTALT er mit yndlingsprogram).

Men fordi jeg er mig og jeg aldrig kan beslutte mig, gjorde jeg 2 logoer. Et i Photoshop og et Illustrator. Mere eller minder det samme logo.

Så nu håber jeg der er nogen derude som har noget klogt at sige om de to versioner.

Først Photoshop udgaven. Og det skal lige siges at det kunne for den sags skyld godt have blevet lavet i Paint men Photoshop lyder bare flottere.

Ja, det er en voksen mand der har kreeret det

Og så den meget mere stilrene udgave

Uuuh. Matematisk grafik

Begge versioner har sjovt nok taget cirka lige lang tid at fabrikere. Og jeg kan faktisk godt lide dem begge to.

Men hvad siger I?


1 kommentar:

  1. Hmmm... det er nok bare mig, men jeg synes det nuværende logo er ret cool :o) - men skal der stemmes på et andet, må det være nr. 2

    SvarSlet