lørdag den 10. marts 2012

Der er stadig liv i projektet

For nyligt havde jeg besøg af min lillebror og så lykkedes det os at lave lidt mere arbejde på Velkommen til København. Det er altid mest at finde på nye figurer og ikke så meget at finde på historie. Det er også sjovere men giver mig sikkert problemer på et senere tidspunkt.

Tidligt i idefasen  fandt jeg på at vores univers skulle have en Kaptajn Amerika klon som først hed Kaptajn Danmark (wow hvor originalt) men nu hedder Kaptajn Dannebrog. Ligesom Kaptajn Amerika skulle der være en 2. verdenskrigs version af ham og en nutidig. Hvordan de versioner hænger sammen må du læse når tegneserien engang kommer.

2. verdenskrigs versionen tegnede min lillebror for lang tid siden men nu fik blev vi endelig enige om hvordan den opdaterede version skulle se ud. Når jeg en dag får mere tid skal jeg nok forsøge at ligge nogle af de andre versioner ud på bloggen.

Kaptajn Dannebrog anno 1940


Tag den nazister!

Og anno 2012

Tag den hipsters!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar