torsdag den 30. juni 2011

Intet nyt er også godt nyt

Det her indlæg er mest for at der var 3 indlæg i juni (hvilket antyder at jeg vil lave 4 i juli). Der er sket meget lidt med tegneserien. Jeg har haft et kreativt møde med min lillebror ( vi lå på 2 sofa'er og diskuterede hvordan vi ville slutte nummer 1 og at min lillebror gerne snart gerne ville have noget at tegne ud fra).

Jeg vil forsøge at gøre mit manuskript færdigt inden jeg bliver far igen, så jeg ikke skal skrive så meget mens jeg passer baby men bare kan nøjes med at kritisere min lillebrors tegninger(hvilket jeg er rigtig god til).

Og imens jeg venter på at min lillebror tegner serien færdig vil jeg forsøge at opmuntre alle mine tegne venner til at tegne deres fortolkninger af mine figurer, som jeg så kan ligge herind, bare for at gøre den her blog mere spændende.

Og fordi der altid skal være et billede til hvert indlæg - min tigermand Claus, tegnet af lillebror

Han er greeeaaat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar